Általános Szerződési Feltételek és Adatvédelmi Tájékoztató

 

I. Általános szerződési feltételek

A jelen ÁSZF tartalmazza a Minden Ami Kávé Kft. webáruházának (továbbiakban: webáruház) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

 

A Webáruház címe:

www.perfetto.hu / www.mindenamikave.hu

 

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

Cégnév: Minden Ami Kávé Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság 

Székhely címe: 7632 Pécs, Lahti u. 54

Cégjegyzékszám: Cg.02-09-082633

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Pécsi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 25806793-2-02

Bankszámlaszám : 50300037-15313188 (Mecsekvidéke Takarékszövetkezet)

 

Ügyfélszolgálat/Áruház adatai:

Cím: 7623 Pécs, Nagyvárad u. 17

Telefon: +36 72 23 24 19 (normál díjszabású)

E-mail: info@perfetto.hu / profimat.hu@gmail.com

Nyitva tartása: Hétfő-Péntek: 08:00-17:00

 

Az általános szerződési feltételek elfogadása

1. A megrendelés során a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Jelen szerződés automatikusan létrejön a megrendelés keltével a vásárló/megrendelő és a szolgáltató között. A szerződést a megrendelés utolsó fázisában nyilatkozat formájában fogadja el a megrendelő.

2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Amennyiben ezt a szándékát a megrendeléskor vagy azt követően jelzi, beérkezett megrendelését a szolgáltató automatikusan törli, melyről elektronikus levélben tájékoztatja a megrendelőt.

 

A megrendelés lépései:

1. A webáruház online felületén a regisztrációra kattintva a megrendelőnek lehetősége nyílik regisztrációra, amely feltétele a megrendelés elküldésének. A regisztrációnál a kötelező adatok megadása a szállítás végrehajtásához szükséges, valamint a megrendelő és a szolgáltató közötti esetlegesen szükséges kommunikáció feltételeit teremti meg. Szolgáltató kijelenti, hogy a megrendelő által megadott személyes adatokat harmadik fél számára sosem adja ki, valamint hírlevelet csak elektronikus formában küld a megrendelőnek, havonta legfeljebb 2 alkalommal, amely a megrendelő kérésére a törvényi szabályozásnak megfelelően felmondható.

2. A megrendelő által kiválasztott termék(ek)et a kosárba tudja helyezni kétféleképpen, melyek a következők:

2.a) A terméklista oldalon a felsorolt temrékek közül a megrendelni kivánt árucikknél a "megveszem" gombra kattintva, amely esetben a kosárhoz az adott termékből a mgrendelő automatikusan 1 db-ot rendel hozzá, amely a későbbiek során változtatható a kosár tartalmának áttekintésénél.

2.b) A kiválasztott termék leírásánál a leírás után található "Kosárba tesz" gombbal, amelynél a mennyiséget még a kosárba helyezés előtt megadhatja a megrendelő.

3. Amikor a megrendelő befejezte a kosár összeállítását, azt követően a felületen a bal oldalon található dobozban az "Ugrás a kosárba" gombbal láthatja megrendelésének összegzését, ahol lehetősége adódik a kosár tartalmának szerkesztésére (mennyiségek módosítása; termékek törlése; kuponkód bevitele). Amennyiben a megrendelő kosara tartalmával elégedett, abban az esetben a "Pénztár" gombra kattintva folytathatja megrendelésének elküldését.

4. A megrendelő ellenőrzi számlázási és szállítási adatait, és amennyiben bármely adat eltér, azt jelzi a megfelelő szövegdobozban. Megrendelőnek lehetősége van különböző szállítási és számlázási cím megadasára. Ebben az esetben az "Eltérő értesítési cím" opciónál az "Igen" lehetőséget kell választania. Szolgáltató az 1. pontban leírt adatvédelmi nyilatkozatát a továbbiakban is fenntartja.

5. A megrendelő kiválasztja a fizetési módot (lásd: "Lehetséges fizetési módok")

6. A megrendelő kiválasztja a szállítási módot (lásd: "Lehetséges szállítási/átvételi módok")

7. A megrendelő ezt követően még egyszer áttekinti megrendelését, annak minden adatát, és amennyiben abban hibát nem talál, a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadásával megrendelését elküldi.

6. A megrendelés visszaigazolása e-mailben, a megadott e-mail címen. Megrendelő értesítést a rendelés menetéről nem kap, ugyanakkor nyitva tartási időben lehetősége van rendeléséről érdeklődni Szolgáltató munkatársainál.

 

Az adásvételi szerződés létrejötte:

1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a beérkezett megrendelésről az automatikus üzenetet a webáruház visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a megrendelő (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 

A termék lényeges tulajdonságai

A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.

 

Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, amelyek tartalmazzák a termékek árát.

 

Lehetséges szállítási/átvételi módok; szállítási költségek

1. Személyes átvétel a szolgáltató telephelyén (7623 Pécs, Nagyvárad u. 17) nyitva tartási időben.

Megrendelőnek lehetősége van arra, hogy az általa megrendelt terméket összekészítve személyesen átvegye a szolgáltató telephelyén. Ez esetben a csomagolás díjmentes, és a megrendelőt csak a termékek ára terheli.

2. Kiszállítás GLS futárszolgálattal.

Megrendelőnek lehetősége van házhozszállítás igénylésére. A házhozszállítás a GLS futárszolgálattal történik. A szállítás teljesítése a munkanapokon 14:30 óráig leadott rendelések esetében a rendelést követő első munkanap. A munkaszüneti -és szabadnapokon, valamint munkanapokon a 14:30 óra után leadott rendelések esetében a rendelést követő második munkanap. A házhozszállítás költsége 12 000 magyar forint (HUF) értékű vásárlás alatt 1 500 magyar forint (HUF). A 12 000 magyar forint (HUF) értéket meghaladó rendelés esetében a szállítás díjmentes.

 

Lehetséges fizetési módok

1. Személyesen szolgáltató telephelyén vagy készpénzben a házhozszállított áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)

2. Banki átutalás a szolgáltató bankszámlájára (előre utalás) - Ebben az esetben szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a rendelést az utalás vagy annak igazolásának beérkezése után teljesítse.

3. PayPal rendszerén keresztül (A PayPal fizetési mód 2015. szeptember-október hónapban tesztüzemben működik a webáruház felületén, ezt szolgáltató kéri figyelembe venni!)

 

Elállási és felmondási jogról szóló mintatájékoztató a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 1. sz. melléklete alapján

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Az elállási/felmondási határidő

a) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén: „a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap elteltével jár le”;

b) termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”;

c) több termék szolgáltatásakor: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.”;

d) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: „amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi.”; e) termék meghatározott időszakon belüli rendszeres szolgáltatására vonatkozó szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy átveszi az első terméket.”

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Profimat Magyarország Kft.

7623 Pécs, Nagyvárad u. 17 (telephely)

info@perfetto.hu / profimat.hu@gmail.com

+36 72 23 24 19

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Az elállás/felmondás joghatásai:

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

Szolgáltatás esetében:

Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.

 

Elállási nyilatkozatminta a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. melléklete alapján

Elállási/Felmondási jog

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza) 

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve: 

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: 
(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 3. melléklete alapján

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Profimat Magyarország Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Profimat Magyarország Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3. Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

A Profimat Magyarország Kft. az általa forgalmazott kávégépekre hibás teljesítés esetén a tartós fogyasztási cikkekről szóló hatályos jogszabályok alapján 1 éves jótállásra kötelezett.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Ön jótállási jogával 1 naptári éven belül élhet, amennyiben a Profimat Magyarország Kft. által értékesített tartós fogyasztási cikkben hibát észlel. A jótállási igény benyújtásakor Ön köteles igazolni a vásárlás tényét és dátumát a Profimat Magyarország Kft. számára. 

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Szolgáltató külön kitér arra, hogy a kávégépek esetében a vízkőképződés vagy zsírlerakódás (karbantartás hiánya) okozta meghibásodás a szolgáltatóra fel nem róható, és felmenti a jótállási kötelezettsége alól.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

1. Személyes bejelentés

A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónál (7623 Pécs, Nagyvárad u. 17.). Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:

- a vásárló nevét, címét,

- a termék megnevezését, vételárát,

- a vásárlás időpontját,

- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,

- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,

- a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.

A jegyzőkönyv másolatát a vásárlónak átadja.

 

2. Írásban történő bejelentés

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (7632 Pécs, Nagyvárad u. 17.) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (info@perfetto.hu).

Ekkor a levélnek tartalmaznia kell: - a vásárló nevét, címét,

- a termék megnevezését, vételárát,

- a vásárlás időpontját,

- a hiba bejelentésének időpontját,

- a hiba leírását,

- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 

II. Adatvédelmi Tájékozatató


A(z) Minden Ami Kávé Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Adatkezelő) online értékesítési tevékenységével kapcsolatban kezeli a regisztrált felhasználók személyes adatait, kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, és a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (számlázás) teljesítése érdekében. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezeli. 

Az Adatkezelő minden elvárható módon védi a regisztrált felhasználóknak a webáruházban kezelt személyes adatait. 

Az adatkezelő címe: 7623 Pécs, Nagyvárad u. 17
Az adatkezelő elérhetősége: +36 72 23 24 19 mail to: mindenamikave@gmail.com 

Az adatkezelés jogalapja: 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról 5. § (1) bekezdés a) Az érintett hozzájárulása. 

Hozzájárulás az adatkezeléshez: A felasználó regisztrációnál kifejezetten hozzájárulását adja az általa önkéntesen megadott személyes adatainak kezeléséhez. 

Az érintettek köre: regisztrált felhasználók 

A kezelt adatok köre: a regisztrált felhasználók által a regisztráció során megadott a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím 

Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése és számlázás. 

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:
- A Profimat Magyarország Kft. kereskedelmi és szállítmányozási munkatársai. 
- Meg. Külső szállító esetén a GLS futárszolgálat (GLS Hungary)

Az adatkezelés időtartama: az elektronikusan tárolt személyes adatok a megrendelés teljesítését követően X napon belül törlésre kerülnek. 

A vásárló kérelmezheti az adatkezelőnél 
- tájékoztatását személyes adatai kezeléséről, 
- személyes adatainak helyesbítését, 
- személyes adatainak törlését vagy zárolását. 

A felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja vagy törölheti saját adatait. 

Ha korábban megrendelést küldött el, akkor a megrendeléshez az elküldés pillanatában érvényes adatok lettek csatolva. A megrendeléshez kapcsolt személyes adatairól tájékoztatást, ezek módosítását vagy törlését az adatkezelőnél személyesen, telefonon vagy e-mailben kezdeményezheti. 

Az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 10 napon belül, közérthető formában, a regisztrált felhasználó erre irányuló kérelmére írásban megadja a tájékoztatást. Ha a regisztrált felhasználó kérelmét jogosnak találja, akkor haladéktalanul intézkedik a személyes adatainak helyesbítése vagy törlése érdekében. 

Ha a regisztrált felhasználó nem elégedett az adatkezelő válaszával, akkor személyes adatai védelméhez való jogát polgári bíróság előtt érvényesítheti, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz ( www.naih.hu/kapcsolat.html ) fordulhat. 

A 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról itt olvasható: Nemzeti Jogszabálytár (www.njt.hu)